Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2015

«Δεν έχω κάνει τίποτα, με πέταξαν στα σκυλιά»

Είναι οι χειρότερες μέρες της ζωής μου....!!!!

 Να πω ότι ουδέποτε έλαβα τηλεφώνημα από τον Βενιζέλο για το τι είναι αυτό το στικάκι....!!!...
Θα περίμενα να γίνει. Ο νέος ΥΠ.ΟΙΚ δεν ήθελε να είναι κανείς στα χωράφια του....!!..
Ο κ.Βενιζέλος μου ζήτησε να μην είμαι υποψήφιος στις εκλογές. ...!!!..
Δεν εκλέγομαι και τέλος Σεπτέμβρη αρχίζω να δέχομαι τηλέφωνα από δημοσιογράφους...!!!...
Εγώ δεν μιλώ καθώς είμαι στην αρχική θέση περί εμπιστευτικότητας....!!!..
Την 1η Οκτωβρίου βγαίνει στην TV, κάνω παρέμβαση και λέω «ρωτήστε τον επόμενο». ...!!!...
Μου τηλεφωνεί ο Διώτης και μου λέει «είναι αυτό το στικάκι που μου έδωσες;».!!

Του λέω, χαίρομαι που το θυμάσαι...!!!..
Μου τηλεφωνεί ο κ.Βενιζέλος για πρώτη και τελευταία φορά, και με έχει ανοιχτή ακρόαση για να έχει μάρτυρες...!!!,,,
Το θέμα είναι μείζον για τη χώρα. Υπερβολή αλλά και πολιτικό όπλο για άλλους.
Πειραγμένη η λίστα;???
Ξαφνικά αρχίζει να διακινείται η πληροφορία πως κάποιος πείραξε τη λίστα...!!..
Γίνεται η επιτροπή της Βουλής. Δύο άτομα είναι στο στόχαστρο:...!!..
Ο κ. Βενιζέλος και εγώ:
Η διαφορά μας είναι πως εγώ είμαι στο σπίτι μου ενώ ο κ. Βενιζέλος στηρίζει ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ μια τρικομματική κυβέρνηση. ...!!!..
Στις 27-28 Δεκεμβρίου μου τηλεφωνούν και μου λένε πως λείπουν τα ονόματα των συγγενών μου. ...!!!...
Είναι δύσκολο να σας περιγράψω τη ψυχολογική μου κατάσταση...!!!...
Με τους συγγενείς μου δεν είχα ποτέ τέτοια σχέση....!!!...
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι ποιος μου το έστησε αυτό;?? Καταλαβαίνω πως έχω γίνει ο υπ΄αριθμόν 1 καταζητούμενος στη χώρα.

πηγή:newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου