Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

Δεν γλύφω.εκεί που έφτυνα ???

Αυτά και όποιος και 

όποια καταλάβει.!!!


Πάω το πρωί να πουλήσω καμιά δεκαριά ακίνητα μου, 
βγαίνει μια αρβύλλα πληροφορία « ΜΗΝ ΠΟΥΛΆς ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΠΙΑ ΧΑΡΆΤΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ » Πάω να αγοράσω με την αμύθητη περιουσία μου, το πρωί δραχμές, άσε μου λένε στις 10 θα μιλήσει ο Αμερικάνοςοικονομολόγος. Παω στις 11 να αγοράσω δολλάρια, άε μου λένε , πάρε καλύτερα Ελβετικά φράγκα. Στις 13.00 βγαίνει ο ένας οικονομολόγος του ΣΥΡΙΖΑ, « δεν πτωχεύουμε λέει » αγόρασε Ρώσικα ρούβλια » Το απόγευμα φίλος μου λέει « πάρε Κινέζικα Γουάν,
Μαλλον θα πουλήσουμε τον ΟΛΠ» Πρός το βράδυ ό άλλος οικονομολόγος μου λέει « Πιθανόν αν δεν μας δανείσουν, να πούμε το τσαφτσαβι « που να ξέρετε τι σημαίνει αυτό] για αυτό αγόρασε μια υπεράκτια Εταιρεία στην Χονολουλού » Και μεσάνυχτα ο Υφυπουργός του αναπληρωτή Υπουργού του Υπουργου λέει « Ασε κράτα το χαρτί και αγόρασε Αγγλικές Λίρες, το ξημέρωμα , και μια θέση στο τρελοκομείο.
Μη τρελαίνεστε ρεεεεεε αδέλφια, 
Η Ελλάδα μας ποτέ δεν πεθαίνει 3.000 χρ΄'ονια τώρα.
Τώρα θα πεθάνει ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου