Σάββατο, 9 Μαΐου 2015

Γελάει όλος ο πλανήτης !!!!

Με τις «μπλόφες» Τσίπρα και Βαρουφάκη

Θα ήθελα να πω Την γνώμη μου σχετικά με τις μπλόφες
( Τις υποτιθέμενες ) του Βαρουφάκη και όλης της ομήγυρης 
Όταν ήμουν παιδάκι ( ήμουν κι εγώ κάποτε) ο πατέρας μου έπαιζε με τον γείτονα χαρτιά να περνάει η ώρα όχι με λεφτά γιατί δεν τους περνούσε απ΄ το μυαλό να παίρνει ο ένας τα λεφτά του άλλου .
Έτσι λοιπόν καθόμουν και χάζευα δίπλα στον πάτερα μου Με τον καιρό άρχισα να καταλαβαίνω μερικά πράγματα
 Κάποια στιγμή ο πατέρας έκανε μπλόφα και κέρδισε 10 κουκιά
Τον ρώτησα όταν τελειώσανε γιατί αφού είχες καλό φύλλο γιατί έκανες μπλόφα και μου εξήγησε ότι έτσι μόνο κερδίζεις γιατί όταν ο άλλος έχει κουκιά μπορεί κάλλιστα να δει το φύλλο σου και να χάσεις 
Έτσι παλικάρια όταν είσαι γυμνός δεν κάνεις τον έξυπνο γιατί απλούστατα και οι άλλοι ξέρουν βλέπουν καταλαβαίνουν τι γίνετε ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου