Σάββατο, 12 Μαρτίου 2016

ΣΤΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟ !!!!!

Και του χρόνου μάσκαρες 


 Ούλα μου είναι έτοιμα,
 εκειά που θα φορέσω, την Κυριακή υπόσχομαι, σε ούλους σας ν’ αρέσω. Εξούρισα τσι γάμπες μου, το πέτο μου και άλλα, έχω σκοπό και διάθεση, για ψυχικά μεγάλα. 
 Για προσφορές εγύρισα, και μάζεψα καμπόσα, ντουμάνες, στριγκ, στηθόδεσμα, κορσέ και γύρε πόσα. 
 Και καλτσοδέτες έβρηκα, δίχτυ καλσόν με τρούπες, κουτσομπολιό και βούκινο, λόγια και σούπα μουπες. 

 Θα ‘χουν να λένε για καιρό, για κειά την ευρωπαία, που πέρασε σαν θύελλα, κι έψαχνε για ιππέα. 
 Θα γένει λέω ταραχή, την Κυριακή μεγάλη, γι’ αυτό προβάρω διάφορα, μπρος στον καθρέφτη πάλι. 
 Έχω πολλά τα θέματα, να λύσω για φινάλε, θα γίνω μια αχτύπητη, Κλαούντια Καρντινάλε. 
 Προβάρω στριγκοντούμανα, προβάρω βλεφαρίδες, με κρέμες, σπατουλάρομαι, να κρύψω τσι ρυτίδες.
 Γιόμισα φούσκες με ζελέ, και το σουτιέν για στήθια, νιώθω σαν μια πεντάμορφη, από τα παραμύθια.
 Θα βάλω για να φαίνονται, σκιστό και σούπερ μίνι, κορσέ σφικτό με δέσιμο, τη μέση να μικρύνει. 
 Μαύρη ελιά στο μάγουλο, κραγιόν θα φτιάξω χείλα, με την ψιλή τη γόβα μου, θα σπείρω ανατριχίλα. 
 Πουτ@@@@ στον καρνάβαλο, τσου δρόμους θ’ αλωνίζω, μεσ’ το ρυθμό τον ξέφρενο, το σώμα θα λικνίζω. 
 Θα ανάψω φλόγες πυρκαγιές, σ’ όλα τα παλικάρια, θα δείξω κάλλη κι ομορφιές και φάτε μάτια ψάρια. 
 Αυτή η μεταμφίεση, συγκλονισμένο μ’ έχει, θα πιάσω μούτρα, μάγουλα, και ούλα αυτά αν δεν βρέχει...??

πηγή: imerazante.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου