Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

Ρε ξεφτίλες ?????

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΑΤΕ ??

ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΑΣ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ! 
ΛΟΙΠΟΝ-ΛΟΙΠΟΝ 
Τι κατάφερες κ. Καραμανλή μου με τις ανοησίες σου ????
Τι κατάφερες κ. Βενιζέλο μου ρίχνοντας τον Γιωργο ???
Τι κατάφερες κ. Σαμαρά μου με το να επιμένεις για εκλογές ???
Τι κατάφερες κ. Κουβελη μου με το να ρίξεις την κυβέρνηση ???
Τι κατάφερες κ. Τσιπρα μου με το να βγεις στο παλκοσένικο ???
Τι καταφέρατε τελικό ολοι εσείς που σημαδέψατε το μελλον της χώρας ???
 Τι ειναι αυτό για το οποίο θα εχετε να λέτε στα παιδιά σας; 
Τι ειναι αυτό για το οποίο θα είστε υπερήφανοι για την πολιτική σας διαδρομή ???

 Είστε κατάπτυστοι ελεεινοί και τρισάθλιοι 
Είστε αυτοί που θα τους γράψει η Ιστορία στις μαυρες της σελιδες και ποσώς μας ενδιαφέρει ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει αλλά όταν αυτά που κάνατε έχουν αντίκτυπο σε έναν ολόκληρο λαό ε! τότε είστε και θα είστε υπόλογοι και θα το παλέψουμε να σας αποδοθούν αυτά που σας αξίζουν 
 Μεθ΄ υπολήψεως ( λέμε τώρα ) 

πηγη: γιαγια Μαρινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου