Πέμπτη, 19 Μαΐου 2016

Για διαφημίσεις ????

Προς ΜΜΕ 
Έλεγχος βάθους 10 ετίας από εξεταστική
Η ΝΔ καταψήφισε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ να ελέγξει η Εξεταστική Επιτροπή τη διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ. «Παρών» από Ποτάμι και ΠΑΣΟΚ. 
Τη ρητή διαφωνία της στο αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ να ελέγξει η Εξεταστική Επιτροπή σε βάθος 10ετίας τη διαφημιστική δαπάνη των τραπεζών προς τα ΜΜΕ,
εξέφρασε η ΝΔ ενώ αποστάσεις πήρε και το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι που δήλωσαν «παρών». 
 Η πρόταση εγκρίθηκε, πάντως, από την πλειοψηφία και θα σταλεί σχετική επιστολή στις τράπεζες να διαβιβάσουν όλα τα σχετικά στοιχεία στην Εξεταστική Επιτροπή. 
Το «όχι» της ΝΔ στην πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ να ελέγξει η Εξεταστική Επιτροπή το ύψος της διαφημιστικής δαπάνης των τραπεζών στα ΜΜΕ είπε ο βουλευτής της ΝΔ, Μάκης Βορίδης, προβάλλοντας σειρά διαφορετικών επιχειρημάτων. 
«Δεν έχουμε καμία τέτοια εντολή» είπε ο κ. Βορίδης ισχυριζόμενος ότι η Εξεταστική Επιτροπή δεν έχει λάβει σχετική άδεια από την Ολομέλεια. 
Έθεσε όμως και ζήτημα προστασίας του «απορρήτου» των ΜΜΕ ενώ διαμαρτυρήθηκε και για τον «τεράστιο όγκο» των πληροφοριών υποστηρίζοντας ότι δεν είναι δυνατόν να ελεγχθεί.
 Σε αντίστοιχο μήκος κύματος με τον κ. Βορίδη κινήθηκε και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θ. Παπαθεωδόρου.
 «Μπαίνουμε σε μια διαδικασία να προκαλέσουμε “θόρυβο”, δηλαδή περισσότερες πληροφορίες που δεν μπορούμε να ελέγξουμε» είπε. 
Με τις θέσεις του κ. Βορίδη συμφώνησε 
και ο Γ. Μαυρωτάς του Ποταμιού. 
Το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι κράτησαν, πάντως, ενδιάμεση θέση δηλώνοντας «παρών». 
Υπέρ της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ τάχθηκαν αντίθετα οι Ανεξάρτητοι Έλληνες.
 Ωστόσο προκάλεσαν αίσθηση οι επιφυλάξεις που εξέφρασε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, Δημήτρης Καμμένος, ο οποίος ανέφερε ότι το θέμα δεν αποτελεί προτεραιότητα.
 «Ναι» στην πρόταση είπε επίσης το ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων. 
Την πρόταση για τον έλεγχο της διαφημιστικής δαπάνης των τραπεζών στα ΜΜΕ σε βάθος δεκαετίας υποστήριξε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αννέτα Καβαδία. «Έχει ενδιαφέρον να δούμε τι ποσά έδιναν οι τράπεζες σε συγκεκριμένα μέσα που φέρονται να έχουν πάρει δάνεια από τις ίδιες τράπεζες και αδυνατούσαν να τα εξυπηρετήσουν» είπε η κυρία Καββαδία. 
«Την ώρα που οι τράπεζες έκλειναν τη στρόφιγγα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις έδιναν αφειδώς διαφήμιση στα ίδια μέσα που είχαν πάρει δάνεια από αυτές» πρόσθεσε η κυρία Καββαδία υποστηρίζοντας το αίτημα της συμπολίτευσης. 

 πηγή:news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου