Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016

Επειδή τάχα μου … !!!!!

"Βρίζω"

[Τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ γενικώς] !!! 
«ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ» 
Και να ξέρετε ότι εχω πολλά καπέλα
 αλλά ενα  εχω κρεμάσει στραβά ???
Αυτός, λοιπόν, που με παρακολουθούσε από τότε που ήμουν στον ΑΓΩΝΙΣΤΗ και στην ΕΞΟΡΜΗΣΗ, ένιωσε άσχημα που γράφω άσχημα για την κυβέρνηση και τους Συριζαίους. 
Όμως ο ίδιος δεν νιώθει άσχημα που πήγε και χώθηκε ανάμεσα σ’ αυτά τα σκουπίδια!!!!!! 

Τα γράφω αυτά για να απευθυνθώ και σε άλλους στους οποίους ΔΕΝ αρέσω πλέον επειδή "βρίζω", για να αποσυρθούν μόνοι τους από τον κατάλογο των «φίλων» μου.
 Άλλωστε δεν έχω χρόνο να ψάχνω σε ποιον ή σε ποια δεν αρέσω. 
Επίσης να σημειώσω ότι είμαι ένα μέλος της κοινωνίας που σκέφτεται και αντιδρά και ο μόνος τρόπος αντίδρασης στους μαφιόζους που έχουν καταλάβει την κυβερνητική εξουσία είναι να γράφω με όποιον τρόπο νιώθω καλύτερα. 
 Δεν διεκδικώ θέσεις είτε στην κυβέρνηση είτε σε κάποιο άλλο κόμμα, ώστε να μιλάω με γλυκόλογα κι ούτε μου αρέσει να «χαϊδεύω». 
Καθαρά και ξάστερα λέω ό,τι σκέφτομαι. 
 Είμαι ελεύθερος σκοπευτής κι επειδή αισθάνομαι την καταπίεση αυτού του απάνθρωπου κράτους που το διαχειρίζονται απατεώνες, πρέπει ν’ αντιδράσω. 
Τα όπλα μου είναι οι λέξεις, ο λόγος. 
 Ο υποδυόμενος τον πρωθυπουργό καθημερινά ψεύδεται ασυστόλως και ψεύδεται αφότου εμφανίστηκε στο πολιτικό προσκήνιο. 
Μέχρι πότε;;;;;; 
Αυτός και η συμμορία το ΣΥΡΙΖΑ έχουν περάσει το βρόχο στο λαιμό του κοσμάκη και κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. 
Κι έρχεται ο άλλος από το Σουφλί
 να μου πει ότι… 
"βρίζω"!!!!! 
Καλά κάνω γιατί αλλιώς θα σκάσω.
 Ή μιλάω και γράφω με τον τρόπο μου ή αλλιώς αρχίζω να βάζω βόμβες!!!! 
Εκεί οδήγησε η συριζαίικη κυβερνητική τακτική. 
Ας το καταλάβουν, λοιπόν, όσοι/ες νιώθουν άβολα όταν με διαβάζουν, πως παραμένω ο ίδιος από τότε κυκλοφορώ και το μόνο που άλλαξε είναι πως ενώ κάποτε ήμουν ελαφρώς συνεσταλμένος, σήμερα μιλάω και γράφω ΕΛΕΥΘΕΡΑ και γ' αυτό νιώθω μια βαθιά ανακούφιση.... 
Ευτυχώς δηλαδή, γιατί αλλιώς θα είχα σκάσει!! 
Και δεν φοράω παρωπίδες - έτσι μπορώ να βλέπω παντού. 
Κι όταν γράφω κάτι, αυτό δεν χρειάζεται μετάφραση, όπως κάνουν οι κυβερνώντες μετά από κάθε δήλωσή τους, που προσπαθούν να δικαιολογήσουν ή να εξηγήσουν τι εννοούσαν κι ακόμη πως άλλο ήθελαν να πουν κ.λπ.

Πηγή: Ν. Λαγκαδινός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου